Onze winkel is geopend : Ma, Di, Wo & Vr tot 18.00u , Do tot 21.00u, Za & Zo tot 17u

Excentrique Verzenden & Retouren

Verzenden en retourneren

 

Verzenden

Bestellingen binnen NL verzendkosten €7,25

Bestellingen buiten NL verzendkosten €13,00

Bij geen retourzending vanaf een bestelling boven de €50,00 (binnen NL) en €100,00 (buiten NL), ontvangt u een voucher ter waarde van uw verzendkosten. Deze wordt na de verstreken periode van retourrecht gemaild en is 6 maanden geldig.

Bij bestellingen die worden opgehaald in de winkel worden geen verzendkosten gerekend.

Wij streven ernaar om de bestelling binnen twee dagen, na ontvangst betaling, te verzenden via PostNL, naar het opgegeven bezorgadres.

Voor een uitgebreide uitleg over onze verzending verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden.

 

Reclamaties en retourzending

De klant mag tot 14 dagen na ontvangst van de bestelling zich beroepen op het herroepingsrecht, d.m.v. een retourformulier. Deze is bijgevoegd aan de bestelling en te vinden via Link naar voorbeeldformulier

De zending dient uiterlijk 14 dagen na ontvangst retour te zijn gestuurd naar Excentrique. De kosten van het eventueel retour zenden zijn voor de klant. Blijkt na retour zenden, dat na correctie u niet meer voor gratis verzenden in aanmerking komt, wordt dit gecorrigeerd via het restitutie bedrag.

Reclamaties en garanties zullen naar redelijkheid en in overleg met de klant zo goed mogelijk worden opgelost.

Uitsluitingen op garantie zijn;

- Gedragen en gebruikte producten

- Op het product zijn vlekken geconstateerd

- Gewassen producten

- Producten waarvan kaartjes en etiketten zijn verwijderd

- Producten die beschadigd zijn door klant zelf

- Klant heeft getracht om het product zelf te herstellen

- Gebruiksaanwijzing en/of instructies zijn niet juist opgevolgd

Een klant mag het product slechts uitpakken of gebruiken om te beoordelen of de klant het wilt behouden zoals dat ook in een fysieke winkel tot de mogelijkheden behoort. 

Indien uitsluitingen zoals hierboven benoemd niet geconstateerd zijn, zal Excentrique zorgdragen voor een snelle en correcte retourbetaling.

Retourneren van een product het liefst per post, indien deze retour in de winkel wordt aangeboden wordt er geen contant geld uitgekeerd. Het retourbedrag wordt dan overgemaakt naar het opgegeven rekeningnummer of er wordt een tegoedbon uitgeschreven.

Retourpost dient door klant voldoende te zijn gefrankeerd. Indien dit niet het geval is, behoudt Excentrique zich het recht om de te weinig gefrankeerde kosten in mindering te brengen op de creditnota.

Voor een uitgebreide uitleg over onze reclamaties en retourzending verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden.